Konferens

Hem » Konferens

Utvecklas på Älvsby folkhögskola

På Älvsby folkhögskola finns trivsamma lokaler, boende och en restaurang med fullständiga rättigheter – allt ni behöver för att er konferens ska bli lyckad.

Vid Älvsby folkhögskola hittar ni en konferensanläggning för små och stora konferenser. Vi erbjuder ett flertal konferenslokaler i varierande storlek; föreläsningslokaler för över 100 personer, konferenslokaler för upp till 30 personer samt ett antal mindre grupprum. Vår aula fungerar som sporthall eller möblerad som samlingslokal. Kapellet fungerar både som gudstjänstlokal och som konferenslokal för upp till 100 personer.

Behöver ni ha ett möte med där några av deltagarna finns på plats och andra på distans? Då är hybridrummet på Älvsby Folkhögskola något för er! I detta rum ryms ca 30 personer. Rummet är utrustat med TV-skärmar, kameror, mikrofoner och högtalare.

I huvudbyggnaden finns träningslokal, gym, dusch samt bastu. Här är det dessutom nära till naturen med elljusspår, slalombacke och vackra vidder ett stenkast från skolan.

Om ni vill äta och fika kan det göras i vår fina restaurang och vill ni stanna över en eller flera nätter finns boende på folkhögskolans område. Vår restaurang har fullständiga rättigheter.

Kontakt och förfrågningar

Mail: info@afhs.nu