Veckans lunch

Här lagas husmankost med en twist – välkommen till vår restaurang!

Hem » Välkommen till skolans restaurang!

Älvsby Folkhögskola

Visa veckans meny (PDF)

Om restaurangen

Här serveras husmanskost med en twist gjorda på säsongens råvaror! Restaurangen ligger i skolans huvudbyggnad och det är här deltagare, Älvsbybor, konferensgäster och personal samlas för frukost, lunch, surr och fika. Vår personal finns ständigt till hands för att göra din upplevelse hos oss till den allra bästa.

Så ofta som det är möjligt erbjuds mat lagad på råvaror som vi hittar i vår närhet – vi är stolta över våra lokala råvaruproducenter här i Älvsbyn. Ibland bjuder vi in till fest och ordnar pizza- eller tacokväll med underhållning för hela familjen – vi vill att Älvsbyn ska vara en härlig plats att leva på, året om!

Till gäster som bor hos oss ordnar vi det mesta, säg bara till om du behöver en middagslåda eller frukostpåse att ta med – det fixar vi!

Varmt välkommen till oss,
Erika Carlberg, Margareta Karlsson & Ketsara Raksajit med personal

Välkommen till vår restaurang!

Lunch serveras 11.00–13.00

I alla måltider ingår stort salladsbord, bröd, smör, kaffe, och liten kaka.

Lunch: 110 kr
Pensionärspris dagens lunch: 100 kr
Lunchhäfte med 11 kuponger: 1100 kr

Här betalar du enkelt med kontanter, kort eller swish. Nu finns läsk att köpa till maten.

Ring gärna om ni blir fler än tio personer: 0929-723 21

De dagar det är skollov är restaurangen öppen endast i undantagsfall. Ring för information eller håll utkik på våra sociala medier.